Monday 27 April 2009

oh happy2x day

oyyeahh...!

settle sume paper..
lega nye rase da abes exam..
huhu
tawakkal sj dgn usaha yg tlh diperlakukan
insyaAllah, dlm setahun lg hayatku di kampus ini,
then blh mengerjakan latihan industri,
then tatau nk mengerjakan ape
harap2 ade keje la nt utk tulang empat kerat ni..

banyaknye lg dugaan yg akan kutempuh
nth ape lg la dugaan mendatang..hanya Dia yg tahu..
Ya Allah, kuharap, dugaan yg akan kuterima sesuai dgn kemampuanku..



Terima Kasih Tuhan

Terima kasih wahai Tuhanku
yang sentiasa melimpahkan rahmat-Nya
membenarkan aku menghadap-Mu Tuhan
yang maha pengasih
dan maha penyayang

untuk bercakap dengan-Mu Tuhan
mengizinkan ku minta pada-Mu
memuja memuji sepenuh hatiku
memohon munajat pada-Mu Ya Rabbi

tapi aku khuatir ketika menghadap-Mu
tidak pula pandai beradab dengan-Mu
aku mula bimbang kalau aku derhaka
dalam ketaatan
bukan rahmat dari-Mu yang ku dapat
tapiku kan dapat kemarahan-Mu

Ya Rabbal 'Aalamin
maafkanlah aku....

credit to Mawaddah

0 comments:

Related Posts with Thumbnails