Sunday 24 May 2009

malu nyer aku...

jumaat kelmarin, 22 Mei 2009
kelas statistik & kebarangkalian
chopstik barangkali

kelas stat jam 10am
di FKE BKE4
chapter 4

kelas bermula,
tot tet tot tet...

blaja cara nak tengok table kat belakang buku tu
tertarik daku tengok ia
sampai satu masa, satu soalan contoh tu
Puan Fauziah : "ok, ape jawapan ia? sila rujuk jadual di belakang buku ok"
seperti biasa aku n farah selalu akan cuba menjawab ia (koya)
belek punya belek,
sume budak ni senyap je taknak jawap, dengan rela aku jawab
aku : "0.9636" (dengan yakin nyer)
5, 6 saat after, ade 2, 3 budak laki jawab jawapan yang lain daripada aku
hohoho
itu ker jawapan nyer..??? eheheheee...
tiba tiba kaki kiri aku yang bersilang di bawah terasa sejuk dan kaku
telah kucuba untuk menggerakkan sedikit tetapi tidak kumampu
untuk tidak menunjukkan sebarang kesan perasaan malu yang sedang ditanggung
di dalam hati
dahla 2 seat betul betul belakang aku boys duduk, ish!
tetapi aku pura-pura buat tidak salah bagi jawapan
haha
lantak la
diorang nak kutuk aku salah ke hape ke
hehe
harap-harap takda

0 comments:

Related Posts with Thumbnails