Monday, 22 June 2009

Sekali lagi ~~Ketika Cinta Bertasbih~~

tHis iS the fiLm poSter

tHis iS the Heroin

tHis iS the Hero

yaaaaaaaaaaaaa! :ayokona:

Filem yang ku tunggu (entry 2 Mei) udah keluar 11 Jun di semua bioskop di Indonesia !
Ini maksudnya,, sudah 12 hari ia ditayangkan!
Adussss lapar
Aku sungguh teruja tahu berita ini
Bila la nak tayang kat Malaysia pulak ni ha...
Tak sabar rasanya.
Tapi ade ke geng nak pi tengok sama... senyumkenyit
Hopefully ihikhik

Takpe takpe aini..sabo sabo keh.
Relax luu..cHill minum

Tiba tiba rasa, mode bertukar peace
~~Ketika Cinta Bertasbih~~
lalala menari

Bertuturlah cinta
Mengucap satu nama
Seindah goresan sabdaMu dalam kitabku
Cinta yang bertasbih
Mengutus Hati ini
Ku sandarkan hidup dan matiku padaMu

Bisikkan doaku
Dalam butiran tasbih
Kupanjatkan pintaku padaMu Maha Cinta
Sudah di ubun-ubun cinta mengusik resah
Tak bisa kupaksa walau hatiku menjerit

Ketika cinta bertasbih nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur padaMu atas segala cinta


kenyit

6 comments:

sitisuraya said...

huhu.saya pun tunggu cite ni.tp mcm xde je tayang kat wayang.kalau ada kat mbo, dan aku xde geng, ko pun xde geng nak tgk, jom la kite tgk sam2.ehehe

[نور عيني] said...

yes! ade geng! ;)
hehe
insyaallah ade akan dtg kt M'sia
same mcm ayt2 cinta tu
nt bley ajk ogy ke
dia kata nk jln2 kt melaka.

!~...aneys...~! said...

nk tgk gak..nk tgk gak..
aku bace buku dye best gile..
2 malam aku xtdo habiskn bace 2 bijik buku dye..huhu..
xsangka skng ni da kua cte dye kt indonesia..

[نور عيني] said...

aneys, mu ajak la aida.
ajak sekali sahabat baik korang tu ke ;D

!~...aneys...~! said...

ajak g mane ni wei..??

[نور عيني] said...

tgk wyg laa..

Related Posts with Thumbnails